25 mar 2016

[46] DOODLE INVASION #1

kliknij, aby powiększyć


Witajcie, Kochani!


Za oknem zimno, chociaż i tak czuć wiosnę, a ja przychodzę do Was z pierwszym postem nowej serii. Wciąż pamiętam o moim postanowieniu na nowy rok, aby dodawać przynajmniej jeden post w miesiącu, choćby nie wiem co. Póki co dobrze mi idzie! Post w styczniu był, w lutym też, a w marcu również się wyrobiłam. Oby tak dalej! 

Ale czym jest nowa seria? Już tłumaczę! 
Za sprawą pewnej recenzji zainteresowałam się tematem kolorowanek dla dorosłych, zwanych też kolorowankami antystresowymi. To ostatnio bardzo modne. Zrobiłam mały wywiad, rozejrzałam się to tu, to tam i... kupiłam jedną. Jak widać, nie tylko dzieci mogą kolorować kolorowanki, ale nieco starsi i dorośli również! Póki co zakupu nie żałuję. Pomijając fakt, że posiadam skąpe zasoby kolorystyczne, co doprowadza mnie do szału, bawię się przy nich świetnie. A więc, moi drodzy, mam przyjemność przedstawić Wam:


DOODLE INVASION 

... czyli Inwazję Bazgrołów! I muszę przyznać, że jest to jak dla mnie świetne rozwiązanie. Ostatnio rysowanie w ogóle mi nie wychodzi, a właściwie mało próbuję. Nie mam aż tyle wolnego czasu, aby tracić go na wpatrywanie się w pustą, białą kartkę. To tylko mnie bardziej dobija. Dlatego z miłą chęcią biorę w dłoń markery i koloruję świat Bazgrołów. ;) 



To pierwsze bazgrołki, za jakich kolorowanie się wzięłam. [Tutaj jest miejsce na zwyczajowe ponarzekanie na skaner, który nieco przyćmił kolory ;____;] Czy jestem zadowolona? Niekoniecznie. Posiadam zaledwie 17 markerów, więc moja paleta kolorystyczna jest ograniczona. Bardzo ograniczona. Tutaj zależało mi na zaznaczeniu jednego paska barw zimnych tak, aby po jego lewej i prawej stronie były tylko barwy ciepłe. Udało się? 
Pod spodem zdjęcie ze Snapchatu, różni się kolorami od skanu, ponieważ na poniższym snapie nałożony jest jeden z dostępnych w tej aplikacji filtrów. Aby powiększyć, wystarczy kliknąć na zdjęcie. ;) Więcej zdjęć ze Snapa na końcu notki!




Na drugi ogień poszedł księżyc. Z tego obrazka jestem znacznie bardziej zadowolona niż z pierwszego. A zwłaszcza z elementu wieloryba(?). [Skaner to zło -_- ale i tak wszystko nim skanuję.]
Przy kolorowaniu tego i wcześniejszego rysunku, towarzyszył i dopingował mi mój młodszy brat (mój prawdziwy fan!). Pomagał mi czasem dobrać odpowiedni kolor do danego Bazgroła, bo sama miałam chwile słabości i denerwowałam się, że nie mam wystarczającej ilości markerów, aby stworzyć coś dobrego. Dzięki, miśku!



A oto trzecia praca Doodle Invasion. Skończona dzisiaj rano. Praca, z której póki co jestem najbardziej zadowolona. Nieco ją podkolorowałam i wrzuciłam na Instagrama z dopiskiem POCZUŁAM WIOSNĘ. A wy, poczuliście? ;) 
Użyłam do tego obrazka zaledwie siedmiu markerów i efekt wyszedł znacznie lepszy, niż przy użyciu wszystkich. Też tak myślicie?
A poniżej zdjątko z IG:

Swoją drogą, zastanawialiście się kiedyś, jak wygląda praca robiona markerami z tyłu? Jak wiadomo, przebijają. Ale mój tata mówi, że to, co powstaje z tyłu, też wygląda świetnie, chociaż nieco śmieszne. Pomyślałam więc, że dzisiaj zaprezentuję także tył pracy, wiecie, żeby plecy nie poczuły się zdyskryminowane:



Jeśli chodzi o prace, to tyle na dzisiaj, ale... 
SNAPCHAT ATAKUJE!





CIĄG DALSZY NIEBAWEM :)

Podoba Wam się post Doodle Invasion? Chciałabym zrobić z tego serię, dodawać raz w miesiącu po kilka prac. Książka ogółem liczy ponad sto stron, czyli ponad sto kolorowanek, więc materiału do pokazania będę miała ogromnie dużo. Co o tym sądzicie? 
A może sami również posiadacie takie kolorowanki? To ostatnio bardzo modny temat, więc z miłą chęcią poczytam o Waszych poczynaniach z antystresami. Jeżeli bardzo uwielbiacie jakąś konkretną książkę, podeślijcie tytuł i autora w komentarzu, zorientuję się i może również ją kupię. Skoro mam zastój w rysowaniu, to chociaż sobie pokoloruję, nie? ;) 

Swoją drogą, może ktoś mi poleci naprawdę dobre kredki? Poszukuję czegoś, co się nada dla mnie, czyli osoby w kredkach początkującej. Ja i kredki się nie lubimy, a bardzo chciałabym to zmienić. Zwłaszcza teraz, gdy naprawdę mam ochotę i chęci na kolorowanie. ;)

Do zobaczenia w kwietniu (jeden post pojawi się na pewno, a może i dwa mi się uda, zobaczmy xd), Kochani! Czekam na Wasze komentarze z opiniami itd., a także życzę Wam Wesołego Jajka!
Koneko


12 komentarzy:

  1. Słyszałam troszkę o tych kolorowankach i sama miałam nawet kilka w swoich łapkach (kserówki), ale... ale na dłuższą metę nie mam czasu nawet na takie proste kolorowanie. :CCC
    Chociaż przyznaję, że radość podczas malowania jest niesawmowita. Czułam sie jak dziecko. <3
    Kredek nie mogę polecić. Używam zwykłych i jest to zbiór najróżniejszych kredek jakie były kupione z wielu lat, istne masło maślane.
    Powodzenia w prowadzeniu bloga. I weny! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet zwykłe kolorowanie wychodzi Ci lepiej niż mi - czuję się niepocieszona. xD
    Ale nie chciałam tutaj narzekać na temat moich nikłych zdolności. Kredek nie polecę, kolorowanek też nie, bo chociaż uwielbiałam to w dzieciństwie i ciągle poszukiwałam kolejnych, to mało które doczekały się dokończenia (brak cierpliwości, całkowity brak cierpliwości). Niemniej, czekam na kolejną odsłoną (jakakolwiek by ona nie była - i kolorowanki i prace własne z chęcią obejrzę).
    Pozdrawiam,
    Cassie :)

    wieczne-pioro-cassie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wpisy, zapraszam do siebie, tyle ze ja prowadze wypas owiec Józefów, zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie pokolorowałaś! A co do kredek to mam coś dla Ciebie. Kupiłam je jakieś trzy miesiące temu i jestem bardzo bardzo zadowolona :) [ KREDKI KOH-I-NOOR POLYCOLOR ] Dla początkujących są w sam raz :D


    http://wedlugmniebb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super robota, na prawdę. U mnie znajdziesz też kilka fajnych pomysłów, zobacz ekologiczne zabawki poznań

    OdpowiedzUsuń
  7. Woo, jestem pod sporym wrażeniem! :)
    Polecam http://owczyser.com.pl/wypas-owiec-jozefow/
    i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepięknie :)
    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ZA UCZCIWE KLIKI ODWDZIĘCZĘ SIĘ OBSERWACJĄ :)


    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama tworzę dla siebie "kolorowanki", dużo więcej radochy sprawia mi właśnie wykonanie wzoru samemu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje świetnego bloga.
    Chętnie podejmę z Tobą współpracę.
    Proszę o kontakt na maila:
    info@paywin.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Z przyjemnością informuję, że ocena Twojego bloga pojawiła się na Nerdach! Przejdź do oceny.

    Pozdrawiam, Niah.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie to pokolorowałaś. Super blog :) W wolnej chwili zapraszam do mnie , blog o innej tematyce ale na pewno się spodoba http://kliknijtutajbedziefajnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz jakieś uwagi, zauważyłeś coś w moich pracach, co ci się spodobało lub nie, śmiało skomentuj ;) Jestem otwarta na wszelką krytykę i rady ;)

Template made by Robyn Gleams