12 lut 2016

[45] TRZY LATA BLOGA - post urodzinowy

Kochani, doczekałam i tego momentu. Właśnie dziś mijają trzy lata od założenia tego bloga i publikacji pierwszego postu. Aż się łezka w oku kręci. Urodzinki przypadają w lutym, miesiącu miłości, więc poszłam właśnie w tę tematykę. Zbyt wiele emocji mnie w tej chwili przytłacza, więc mam nadzieję, że nie będziecie mieli mi za złe, jak od razu przejdę do rysunków. ;)

♦♦♦

original by: burdge

Praca inspirowana, wzorowana. Bardzo przyjemnie mi się ją szkicowało i właściwie jestem zadowolona. Ołówek 7B. Co sądzicie o tej pracy? Być może w przyszłości pokuszę się o kolorową wersję. Chcielibyście to zobaczyć w kolorze? ;)


original by: burdge

Jak wyżej. Praca wzorowana. Coś z twarzą tego chłopaka jest nie tak, ale nie potrafię jej poprawić. Ołówek 7B. Uważam, że postać dziewczyny wyszła mi dobrze. A wy co myślicie?



Kontynuujemy słodziaśne, walentynkowe obrazki, więc bez Dalmatyńczyków się nie obejdzie. Zdjęcie słabej jakości, bo to skan, w dodatku rysunek zrobiony ołówkiem HB, ale coś tam widać. 




Dwa zwierzaczki z naklejek z FB Messengera. Serduszkowo, bo luty. ♥ A co! Jak szaleć, to na całego, czyż nie? Używałam zwykłego cienkopisu i kredek z Tesco. ;p



Scooby Doo narysowany jakiś czas temu, ale przy ostatniej notce Broken Home zapomniałam go zeskanować. Dlatego pojawia się tutaj dzisiaj. A im więcej rysunków w poście, tym lepiej! Zgodzicie się? :3 Schooby je hot-doga, ja ostatnio też często je jem , więc to też swego rodzaju żarcik. :3 
Ma coś nie tak z twarzą - też to widzicie? Taki krzywy jest. ;c 
Szkic ołówkiem, później COPICami i ProMarkerami. 



Z tego szkicu mogłabym być zadowolona, gdyby nie twarz tej dziewczyny, którą całkowicie spierdzieliłam. Myślę, że przyznacie mi rację. Mimo to jestem zadowolona z figury mojej modelki i jej krótkich włosów. Zwykły ołówek 2B. Może w przyszłości zrobię coś więcej z tym szkicem. 


♦♦♦

No i to by było na tyle. W przyszłym roku postaram się o coś kreatywniejszego. Może w końcu uda mi się wyrobić własny styl, niepowtarzalną kreskę... Było by świetnie. Dajcie znać, co myślicie o szkicach. Postaram się dodać kolejny post w marcu, nawet gdyby to miał być tylko jeden rysunek. Nie zapomniałam o moim małym postanowieniu na 2016 rok! ;) 
Do zobaczenia! 

7 komentarzy:

  1. Świetne prace! Moje serce skradły dalmatyńczyki, pewnie dlatego, że sama miałam słabośc do rysowania disneyowskich postaci za młodu :P A i mangą się kiedyś interesowałam, ale to jednak nie moja bajka :)
    Rozwijaj swój talent :)A, i oczywiście gratuluję 3 rocznicy bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje z okazji 3 urodzin i powodzenia na kolejne 3!

    Buziaczki! ♥
    Zapraszamy do nas :)
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    + obserwujemy i zachęcamy do obserwacji naszego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Sto lat, blogu! :3
    Jeśli chodzi o rysunki, to jak zwykle są prześliczne! Jedyna uwaga jaką mam, to do drugiego rysunku, moim zdaniem wygląda to trochę, jakby dziewczyna miała głowę dalej od chłopaka, nie widać stylu ust tych dwojga. Ale poza tym wszystko jest naprawdę cudowne! ^o^ Te dwa zwierzaczki są taaaki kawaii *w*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję rocznicy! :)
    Prace są prześliczne, szczególnie 2 pierwsze pary <3
    http://www.lekturia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejk, gratuluję. Ja wkrótce też będę mieć 3 lata bloga :D
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę fajne rysunki i gratulacje trzech lat w blogowaniu. Bardzo podziwiam, że dałaś radę i zastanawiam się jak przeskoczyłaś początki? Mnie zawsze ciężko ruszyć się z miejsca i nietrudno o zniechęcenie się.
    Cieplutko pozdrawiam!
    Jakbyś zechciała to serdecznie zapraszam do siebie
    http://maluszkowysen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne rysunki <3

    http://szeptypustyni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz jakieś uwagi, zauważyłeś coś w moich pracach, co ci się spodobało lub nie, śmiało skomentuj ;) Jestem otwarta na wszelką krytykę i rady ;)

Template made by Robyn Gleams