9 sty 2016

[44] Postanowienia na 2016

Witajcie w nowym, 2016 roku!
Jako iż jest to pierwszy post, życzę Wam wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń! A sobie większego zapału do rysowania...
W lutym czekają nas trzecie urodziny bloga! Dokładnie 12 lutego. Mam nadzieję, że uda mi się przygotować jak najwięcej rysunków z tej okazji, chociaż ten termin zbliża się wielkimi krokami. Ostatnio udało mi się zrobić jeden szkic, którego niestety nie zaprezentuję, bo nie zrobiłam skanu, ale pojawi się w notce urodzinowej. Mam za to obiecany rysunek, który jednak nie wygląda tak, jak chciałam.
Zamawiałam czarnego COPICa, oraz tusz do E21, ale nie dostałam obu. Firma nie obiera telefonów, nie wiem nawet, czy obiecana dostawa była, czy nie. Dlatego wciąż nie jestem w stanie skończyć rysunku, ale mogę pokazać Wam szkic.

Szkic przedstawia pięć wersji mnie w Chibi, w jesienno-zimowym outfitcie. Miałam niezły ubaw, gdy to rysowałam, tak jakoś. Zwykły ołówek 2B, nic więcej. 


Tytuł posta na dzisiaj brzmi „Postanowienia na 2016” – nie bez powodu. Moim noworocznym postanowieniem, odnośnie Koneko drawings, jest przynajmniej jedna praca na miesiąc. A konkretniej: moim postanowieniem jest dodać przynajmniej jeden post każdego miesiąca, a w każdym poście musi być przynajmniej jeden skończony rysunek. Wyjątek stanowi dzisiejsza notka, bo dodaję tylko szkic, a wszystkie narysowane w styczniu prace pójdą do postu urodzinowego. Myślicie, że mi się uda? ;) Ja sama wiem, że będzie ciężko, niestety. ;c

Więc trzymajcie za mnie kciuki! :3 
Do zobaczenia! 

2 komentarze:

Jeśli masz jakieś uwagi, zauważyłeś coś w moich pracach, co ci się spodobało lub nie, śmiało skomentuj ;) Jestem otwarta na wszelką krytykę i rady ;)

Template made by Robyn Gleams