20 lis 2015

[43] Broken Home ♪

Hi, Hey, Hello! 
Przychodzę z nową notką, ale nie tą, jaką planowałam. Niestety. A wszystko przez nieaktualne informacje na stronie internetowej... Zamówiłam czarnego COPICa, bez którego nie mogę skończyć rysunku, więc odkłada się on w czasie, ponieważ czarnego markera nie ma na stanie i dostawa dopiero 30 listopada ;_; A należy dodać, że zamawiałam miesiąc temu, więc... czekam. Mam nadzieję, że się doczekam. Ale w międzyczasie troszkę rysowałam, więc mały materiał na notkę się znalazł. 
No i standardowo, tytuł postu to tytuł piosenki 5 Seconds of Summer z nowej płyty Sounds Good Feels Good. Do posłuchania tutaj >


Właściwą część notki rozpocznę od prezentacji rysunku, który jako jeden z niewielu otrzymał swoją nazwę. Panie i Panowie, oto GREENMAN:


Zwykły ołówek HB, następnie (oprócz kwiatów) cienkopis 0.3mm i zielony cienkopis stabilo. Praca wzorowana. Inspiration - @puffifish na IG. 



zdjęcie ze Snapchatu

•••

Następna w kolejce jest... dziewczyna z czerwonymi włosami. Jak wyżej, najpierw ołówek HB, następnie cienkopisy - 0.3mm i pomarańczowy stabilo. Tutaj dodatkowo kredki. 


•••

No i ostatni rysunek na dziś, ten, z którego jestem najmniej zadowolona... Co tu dużo mówić, nie wyszło mi, ale mimo wszystko prezentuję. To ciekawe doświadczenie tak za kilkanaście miesięcy spojrzeć na swoje stare prace i zauważyć poprawę - nawet minimalną. 
Zwykły ołówek HB. 


•••

Na tym dzisiaj zakończę. Bez zbędnych słów. Uważam, że Greenman wyszedł mi całkiem nieźle, pozostałe rysunki nie. Właściwie z każdym tygodniem jestem coraz bardziej sfrustrowana faktem, że nie mam własnego stylu, którym rysuję. Chciałabym mieć własną, unikalną i charakterystyczną kreskę, ale na to potrzeba czasu i... no cóż, trzeba dużo rysować, a ja niestety nie rysuję wcale tak dużo. I zazwyczaj łapie mnie ochota na bazgranie wieczorami, a ostatnio szkoła całkowicie mnie wykańcza i wieczorami jestem w stanie jedynie położyć się spać. ;_; 
OK, koniec przynudzania. Czekam na komentarze. :3
KONEKO

PS. Kolejna notka (ta obiecana) pojawi się na początku grudnia, jak tylko dostanę markera i wykończę rysunek. :3 

9 komentarzy:

  1. Dobry wieczór!
    Nowa notka u Koneko więc nie można, tutaj nie wejść..
    Zacznę od tego, że pierwszy rysunek GREENMAN jest na prawdę dobry. Od razu przypadł mi do gustu. Ta zieleń, mimo iż to nie jest mój ulubiony kolor na prawdę mi się spodobał. Kwiaty jak i twarz mężczyzny jest genialna.
    Teraz cię zaskoczę, ale powiem ci, że bardziej podoba mi się trzeci rysunek od drugiego. Ta czerwonowłosa postać jakoś mnie nie fascynuje. Przeszkadza mi trochę ten kosmyk włosów który spada jej (z mojej perspektywy) na prawą stronę twarzy. On jednocześnie jest jej częścią, co według mnie troszkę dziwnie wygląda.
    Trzeci rysunek mimo iż jest prostą kompozycją na prawdę przyciąga uwagę. Podoba mi się ułożenie postaci i jej smutne spojrzenie. Oddałaś emocje na tej pracy, jestem pod wrażeniem!
    Jestem zadowolona z dzisiejszej notki.
    Masz talent który na prawdę idealnie wykorzystujesz.
    Czekam na kolejną dawkę nowych prac!
    Dobrej nocy ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Calumi, czyżbym miała w Tobie nową czytelniczkę? :3
      Właśnie ta zieleń też mi bardzo tutaj pasuje i jestem zadowolona z tego rysunku. :D Tak, w tym drugim to oko... A raczej te oczy... W sumie od zawsze miałam problem z dopasowaniem i narysowaniem odpowiednich oczu. ;c
      Dziękuję! ♥

      Usuń
  2. Moim zdaniem najlepiej wyszedł Ci Greenman. W dziewczynie z czerwonymi włosami bardzo podobają mi się włosy, ale poprawiłabym twarz, zwłaszcza usta ;3 Ostatni rysunek jest naprawdę piękny, niestety, kręgosłup jest trochę nienaturalnie wygięty. Nie zmienia to faktu, że rysunki są sugoii~ *w* Jak to nie masz swojej własnej, unikalnej kreski?! Masz zdecydowanie! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że nie mam unikalnej kreski... Większość moich rysunków jest inspirowana, są to postaci już wymyślone, z mang i anime. Nie mam własnej kreski, dzięki której mogłabym tworzyć własne postaci. ;c
      Ale bardzo dziękuję za miłe słowa! ♥

      Usuń
  3. Cudne rysunki! *0* ten pierwszy naaaj!
    Też sobie rysuję >>> julalou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Matuchno, jakie piękne rysunki, jak ja bym chciała tak rysować. Masz wieki talent, nie tylko wspaniale piszesz to na dodatek masz również talent plastyczny.
    Jak ja ci zazdroszczę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne rysunki, pierwszy podbił moje serce! Szkoda, że ja nie mam takiego talentu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne, naprawdę, ja się nawet nie umywam do Ciebie. Genialne. :')
    Zostaję tutaj i z przyjemnością będę czekać na następną notkę. :D
    Pozdrawiam,
    Cassie :)

    Może byłabyś zainteresowana? To nie rysunki, tylko fanfiction, ale... Kto wie? - wieczne-pioro-cassie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Rysunek wygląda naprawdę fajnie. :)

    Pozdrawiam, atramka xx

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz jakieś uwagi, zauważyłeś coś w moich pracach, co ci się spodobało lub nie, śmiało skomentuj ;) Jestem otwarta na wszelką krytykę i rady ;)

Template made by Robyn Gleams