26 wrz 2015

[41] Maybe Someday You Will Fly Away

Witam po kolejnej dłuższej przerwie. ;)
Na blogu sporo zmian: nowy szablon, shoutbox, zakładka z narzędziami. Jeszcze tylko nowych rysunków regularnie brakuje. ;c 
Dzisiejsza notka nie jest jakaś szczególnie bogata, ponieważ oprócz braku czasu, cierpię na brak weny twórczej. #życiowypechKoneko 
Przed przedstawieniem prac wyjaśnię jeszcze tytuł postu. Odnosi się on do dwóch rzeczy: do książki Maybe Someday autorstwa Colleen Hoover, którą jestem zachwycona. Do książki jest soundtrack i piosenkę Maybe Someday możecie posłuchać tutaj > KLIK. Ogólnie korzystając z okazji zapraszam na bloga RECENZJE KONEKO z recenzjami książek i jeśli ktoś jest zainteresowany, niedługo powinna się pojawić recenzja MS. :) Druga rzecz, do jakiej odnosi się tytuł postu to piosenka znanych już na moim blogu 5 Seconds of Summer - Fly Away KLIK

A teraz już zapraszam do właściwej części notki. :)

Zacznę od tego, co właściwie ostatnio prawiło, że znowu coś tam bazgrałam i rysowałam. A mianowicie nowa (tzn. są już nowsze, ale w tamtym momencie była nowa) piosenka Fly Away. 


~•~

Kolejny rysunek zainspirowany przez @NICOLEGARBER2 z IG. Nie wyszedł tak jak chciałam, aby wyszedł, ale chyba najgorzej nie jest. Co nie? Autorka widziała, pochwaliła i kazała mi tak trzymać!



~•~

A teraz najlepszy rysunek tej notki. Zgodzicie się? Rysowało mi się bardzo przyjemnie i szybko, a ostatnio było o to ciężko. Zwłaszcza, że tamtego wieczoru narysowałam dwa, z czego pierwszy wylądował w koszu na śmieci i nie ma dla niego miejsca tutaj. Podoba mi się jej figura, myślę, że udało mi się uchwycić to, co chciałam. ;) A wy co myślicie? ;) Chociaż jej mina wciąż mnie nie satysfakcjonuje, huh. 



~•~

I rysunek z dzisiaj. Zrobienie go zajęło mi może z godzinę, więc bardzo krótko. Mimo to myślę, że nie jest zły. Troszeczkę mu brakuje, ale... Nigdy nie umiałam rysować kręconych włosów... ;c Może macie na nie jakiś sposób i się ze mną podzielicie? I zdecydowanie muszę popracować nad oczami, bo nigdy mi nie wychodziły.



~•~•~•~

Na blogu w kolumnie po prawej znajduje się shoutbox, na którym możecie pisać. Możecie tam dawać propozycje rysunków, cokolwiek. ;) No i na sam koniec powiem, że liczę na Was w sprawie komentarzy. I że usłyszę od Was szczere opinie. Może jakieś sugestie, podpowiedzi. Cokolwiek. ;)
I do zobaczenia w kolejnej notce! ;) Standardowo: nie wiem kiedy. ;p
Koneko

5 komentarzy:

  1. Rysunki mnie tak urzekły, że postanowiłam dodać komentarz..
    Pierwsza praca to jest jakieś mistrzostwo! Przepięknie napisałaś te napisy ♥
    I w ogóle wszystko tak idealnie do siebie pasuje. Na prawdę dobra robota!
    Pozostałe również są przepiękne. Jednak moje serce należy do trzeciej pracy!
    Ciało wyszło ci genialnie. Idealne proporcje i na prawdę: woww!
    Jedyne co mi tutaj troszkę zepsuło cały efekt to w ostatniej pracy ten cień pod twarzą.
    Wiem, że tak miało być i jest to poprawnie narysowane, ale mi jakoś to nie pasuje xd
    Mimo tego pracę na prawdę mi się podobają i czekam na kolejne wpisy ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, dziękuję :3 ♥
      I wiem, że ten cień psuje efekt, ponieważ jak na złość, w ostatniej chwili cienkopis przestał mi pisać i trochę te linie poszarpane są i zbyt mocne. ;c

      Usuń
  2. Kręcone włosy są boskie. Wyszły genialnie, a praca robi największe wrażenie. Świetny kolor kojarzący się z Ariel ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. http://www.dziennikzachodni.pl/plebiscyt/karta/5-seconds-of-summer,28961,1441535,t,id,kid.html?cookie=1#glosuj
    GŁOSUJEMY :)))))

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz jakieś uwagi, zauważyłeś coś w moich pracach, co ci się spodobało lub nie, śmiało skomentuj ;) Jestem otwarta na wszelką krytykę i rady ;)

Template made by Robyn Gleams