23 lip 2015

[40] She's Kinda Hot

Witajcie kochani. :)
Dzisiaj znowu przychodzę z notką: po długiej nieobecności, nietematyczną. Nie wiem jak ani dlaczego, ale moje rysowanie wygląda następująco: dwa miesiące nic, nagle jednego dnia rysuję od rana do wieczora i nic ani nikt nie może mnie oderwać. Szczerze mówiąc, wolałabym, aby moja wena była wciąż i na okrągło – jak pewnie każdy. Czasem mam naprawdę przeogromną ochotę coś narysować, ale jak tylko biorę ołówek do ręki, czar pryska a ja się denerwuję.

A teraz ładnie przejdziemy do rysunków! 

Minionek – który? Nie mam pojęcia. xD Nie wyszedł z tego ani Kevin ani Bob, ani Stuart. Więc uznajmy, że to jakiś tam Minion, który zwie się... Zdzisiek. A co tam. Standardowo, wykonany najpierw ołówkiem, następnie COPICami, a kontury poprawione cienkopisem. 
Popełniłam nieciekawy i niechlujny błąd – najpierw pokolorowałam, potem poprawiłam kontury. Źle, źle, źle. Bardzo źle. Na skanie może tego nie widać, ale żółty COPIC w kilku miejscach bardzo brzydko rozmazał mi ołówek i zrobiło się coś w rodzaju brudnych zacieków. Zapamiętać na przyszłość: najpierw cienkopis, potem chwilę odczekać, dopiero nakładać kolory. 


~•~

Szkic. I wciąż nie wiem, czy zrobić z nim coś więcej... Koniec końców zostawiłam jak jest i nie tykam. Mimo iż ona idzie, mam wrażenie, że za mocno wysunęłam jej lewe ramię – co o tym myślicie?
Inspiracja: "Japanese Manga Masterclass Vol. 2"

~•~

Zacznę od szkicu. Inspiracją – jak powyżej – była książka "Japanese Manga Masterclass Vol. 2". Przyjemny i szybki szkic po dłuższym czasie nie rysowania. Jestem z tej pracy naprawdę zadowolona – jest chyba najlepszą z całej notki, zarówno szkic jak i wersja kolorowa. 
Użyty ołówek: F


Kolory – standardowo – COPIC oraz Promarker. Tutaj już nie popełniłam tego błędu co przy Zdziśku i najpierw cienkopis, dopiero później kolory. I wyszło sto razy lepiej. I śmiem twierdzić, że wyszło naprawdę dobrze. No, przynajmniej mi się podoba. A wam? ;)


~•~

A tutaj mamy... lilie? Chyba tak. Miałam ochotę narysować kwiatka. Poszperało się w Google Images, znalazło ładnego kwiatka, dorobiło zawijaski i powstało takie coś. Jak klikniecie na obrazek to się powiększy. ;)


"Artystyczne" zdjęcia powyższego rysunku z mojego Instagrama. Chętnych zapraszam do obserwowania mnie na IG. Rysunki pojawiają się tam na bieżąco jak rysuję, bo z postem tutaj czekam aż uzbieram więcej materiałów. ;)



~•~

Jak widać po kolejnej pracy, naprawdę spodobało mi się rysowanie kwiatków i w związku z tym oto kolejny kwiat w moim wykonaniu. Standardowo COPIC Markers, a łodyga jest połączeniem zielonego COPICa i brązowego Promarkera.


A tutaj, zanim nałożyłam na rysunek kolory, miałam "natchnienie twórcze" i tak oto powstało "artystyczne" zdjęcie, zrobione bardzo profesjonalnie, bo aparatem z telefonu. :P


~•~

Mandala. Popularny orientalny wzór. Zawitał również u mnie na blogu. Miałam taką fazę przez dwa dni, siedziałam i rysowałam. Wszystko cienkopisem 0,3mm i COPICami/Promarkerami.





~•~

I jak zwykle, na końcu oddaję to, z czego jestem najmniej zadowolona. Inspiracją do tego rysunku było jedno ze zdjęć na instagramie @itslopez. Więcej się o tym nie wypowiem i nie do końca wiem, dlaczego to w ogóle pokazuję. Jest okropny, co nie? Ma złe, krzywe oczy. Ołówek 8B.


~•~

Na tym skończymy prezentację rysunków. Zastanawiałam się, czy nie dozbierać jeszcze kilku rysunków, aby notka była bardziej bogata, ale koniec końców dodaję to, co mam. Głównie dlatego, że długo nic się tu nie działo. Wyjeżdżam w sierpniu, więc możliwe, że pod jego koniec pojawi się coś nowego, jeśli nie to postaram się przygotować post na wrzesień. Chciałam teraz dać coś w klimacie wakacyjnym, ale żadne z postaci, jakie próbowałam narysować, po prostu mi nie wychodziły.
W sierpniu może ponownie ulec zmianie szablon. A gdy to się stanie, dodam shoutbox i może jeszcze kilka rzeczy. Post techniczny, o którym pisałam w poprzedniej notce, jest już prawie gotowy, ale zostanie dodany jako podstrona i dołączony do menu.

Do zobaczenia i zachęcam do komentowania!
Piszcie, co wam się podoba a co nie. ;)
Koneko

8 komentarzy:

  1. masz piękne prace, jestem pod wrażeniem. Masz wielki talent :) zapraszam do siebie: http://roziecka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkic tej dziewczyny co idzie 😍😍😍 zapiera dech w piersi

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace, najbardziej podobają mi się rysunki przedstawiające kwiaty <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę śliczne rysunki jeju
    Ale najbardziej podobają mi się kwiaty i mandala *-* Jak zrobiłaś tą pierwszą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką fajną "linijkę" z kołami w różnych wielkościach, no i zaczęłam od kółka w samym środku i dalej rozrysowywałam na czuja. :)

      Usuń
  5. Zbieram szczękę z podłogi! Dziewczyno masz mega talent! Jestem pod wrażeniem Twoich rysunków. Wiem, co piszę, bo wiele razy próbowałam coś narysować, jakiś domek, kwiatek i klops :) Totalne beztalencie jestem. A najbardziej marzy mi się taki szkic całej mojej rodziny. Ja mąż i nasze pociechy. A potem taki obrazek powiesiłabym sobie na ścianie. Może kiedyś uda mi się zrealizować to marzenie. :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz jakieś uwagi, zauważyłeś coś w moich pracach, co ci się spodobało lub nie, śmiało skomentuj ;) Jestem otwarta na wszelką krytykę i rady ;)

Template made by Robyn Gleams