31 sty 2015

[37] "U Dziobusia" - odcinek 1



Dzięki Dziobuś, jesteś kochany, haha :D 
A teraz tak na poważnie, zapraszam 12 lutego na post urodzinowy. Pracuję nad nim już od 3 tygodni i mam nadzieję na to, że uda mi się sprawić, że będzie długi. 
Co myślicie o Dziobusiu? Powstał w trakcie wczorajszych zajęć z komiksu i z początku był tylko szkicem, stworzonym z... kwadratu i trójkąta - uwierzycie? A gdy wróciłam do domu, ożywiłam go, wprawiając w ruch moje COPICi oraz ProMarkery, które ostatnio kupiłam. Całkiem dobrze się nimi pracuje i w sumie jestem zadowolona z ich efektów. 

Do zobaczenia 12 lutego, kochani! ;)
Koneko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz jakieś uwagi, zauważyłeś coś w moich pracach, co ci się spodobało lub nie, śmiało skomentuj ;) Jestem otwarta na wszelką krytykę i rady ;)

Template made by Robyn Gleams