12 lut 2015

[38] DWA LATA BLOGA - post urodzinowy

Rok temu przegapiłam dzień urodzin, ale tym razem nie ;) Przygotowywałam się na ten dzień od miesiąca. Chciałam zrobić tzw. "progress", ale szczerze mówiąc - nic z tego nie wyszło. Może innym razem. ;p Właściwie cały post miał wyglądać inaczej, ale cii.
Przygotowałam więc sporo (mam nadzieję, że można tak powiedzieć) nowych obrazków. ;) Zanim jednak do nich przejdę, chciałabym Wam bardzo serdecznie podziękować. Za wejścia, za komentarze, za miłe słowa i uzasadnioną krytykę!

Może zaśpiewamy "Sto lat", zanim zdmuchniemy świeczki? :)


Tort oczywiście pokolorowany COPICami i ProMarkerami i całkiem nieźle się przy nim bawiłam. :D

~•~

Zawsze jestem z wami szczera, więc i tym razem będę. Gdzieś kiedyś mignął mi właśnie taki rysunek, bodajże na weheartit. A jak mi coś w oko wpadnie tak strasznie mocno, to nie mogę przestać o tym myśleć. Tak i tym razem. Zwykły szkic ołówkiem, ale bardzo przyjemnie mi się go rysowało. ;)


~•~

Niecały miesiąc temu, kupiłam 5 Promarker'ów i chcąc je wypróbować, pokolorowałam jakiś stary szkic. Tak jak i u góry, wzorowany na innym szkicu, który bardzo różni się od tego. Widziałam go gdzieś na instagramie i utkwił mi w pamięci, głownie przez ten 'kitek' dziewczynki. Uroczy, czyż nie? Na oryginale wyglądało to bardziej na Chibi, u mnie już nie. 


~•~

Przyznaję szczerze, że rysunek wykonany podczas lekcji polskiego, gdy klasa oglądała Troję. Początek filmu był tak nudny, że aż zaczęłam rysować i uważam, że wyszło całkiem nieźle. A wy co myślicie?

~•~

Wspominałam wam już, jak bardzo kocham tę bajkę? Scooby Doo to moja ulubiona bajka z dzieciństwa i właściwie nawet teraz, gdy widzę, że leci w telewizji, siadam na fotelu i oglądam. Dziś bardzo duża dawka Sooby'ego. Jestem z tych trzech wersji bardzo zadowolona. A wam się podobają?


Pierwszy raz rysowałam Kudłatego i w sumie... Kurczę, jakoś taki zdeformowany wyszedł, co nie? Ale mimo wszystko, całościowo mi się podoba. Chyba. W każdym razie rysunek trafia w ręce Elen, która obiecała, że włoży go w ramkę i powiesi na ścianie (a spróbuj tego nie zrobić!).


No i trzeci Scooby dzisiaj, nieco jesiennie, ale ten obrazek, znaleziony na oficjalnym fanpage Scooby'ego na FB, tak bardzo mi się podobał, że po prostu musiałam go narysować! 


~•~

Tydzień temu poszłam z młodszym bratem do kina na Pingwiny z Madagaskaru w 3D i tak jakoś wyszło, że miałam ochotę je narysować. Używałam samych ołówków, szkic zrobiłam 2B, później całą resztę 4B i 6B. Ogólnie uważam, że wyszło mi całkiem nieźle (oprócz tych nóżek, haha).


~•~

I tak przypadkiem wyszło, że miałam "dzień rysowania pingwinów" i powstało takie oto pingwiniątko. Zima się jeszcze nie skończyła, więc tematycznie jakoś się nie wyróżniam xD.


~•~

No i na koniec rysunek sprzed roku, ale otrzymał wczoraj swoją kolorową wersję. Bawiłam się COPICami i ProMarkerami. Trochę się przejechałam, bo byłam pewna, że Blender to Blender i zadziała zawsze, a tu niespodzianka. Blender mam od ProMarker i na COPICach nie działa ;___;
Ale biały żelopis wkroczył do akcji i mnie uratował, huh. 


~•~•~•~

Tak więc to by było chyba na tyle... Postaram się na trzecie urodziny jednak przygotować ten progress, ale zobaczymy, jak to wyjdzie w praniu. Kto wie, może przez ten rok nauczę się jeszcze więcej i przyjdę z czymś zupełnie nowym? 
A teraz jeszcze zapraszam serdecznie na wywiad ze mną, który możecie przeczytać tutaj > KLIK.

Liczę na to, że razem przetrwamy kolejny rok i jeszcze następny.
I mam nadzieję, że zobaczę dużo komentarzy pod dzisiejszym postem! 
Koneko

14 komentarzy:

  1. Masz naprawdę talent dziewczyno!!
    Pozdrawiam i życzę kolejnych dwóch lat na blogu ;)
    http://inspiration-for-life2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. (≧▽≦) wow Świetne.
    Jeszcze mię widziałam tytułu prac w.jednym poście. Podoba mi się Sailor Moon. Świetnie wykonane (´。• ω •。`)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. * tylu
      Nie ma to jak klawiatura w telefonie (`ω´)

      Usuń
  3. Ślicznie kochana xxx Ja też czekam na obrazek :P Odbiore w ferie! Więc sie przygotuj bo spokoju to ci nie dam :) A co chciałam ci powiedziesz? Że nie jestem przekonana czy jednak przyjechać (jestem zbyt leniwa aby ci smsa napisać :) )
    Love you xxx

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezu masz talent *o*. Przeglądałam twojego bloga znalazłam kilka cudownych prac sosików<3. Zapewne nie pamiętasz, ale wraz z innymi 5SOSfam robimy filmik i były byśmy wdzięczne gdyśmy mogły użyć tych pięknych prac do filmiku xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju... ten rysunek Sailor Moon jest przecudowny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wolisz copici czy promarkery? Ja jestem fanką promarkerów.

    Sailor Moon wyszła obłędna, szczególnie oczka i delikatny cień na włosach <3
    Jeżeli byłabyś ciekawa - zapraszam do mnie, prócz typowo pamiętnikowych notek również wrzucam zdjęcia prac mangowych w serii "Zniszcz Ten Dziennik" okiem mangozjeba ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to nie wiem, jak jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie. COPICi - lepsze i pierwsze markery, jakie miałam, ale za to dużo droższe. Promarkery - dobre i tańsze. Cena zdecydowanie idzie na plus do Promarkerów, ale pewnie nie to Cię interesuje. Pracuje mi się dobrze na obu, ale COPICi chyba jednak lepsze. :)

      Usuń
  7. fajny blog i zapraszam do mojego szkolnylook1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego naj dla bloga!
    Rysunki jak zwykle śliczne!
    ~Nekow <3

    http://drawnekow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Informuję, że ocena Twojego bloga pojawiła się już na KDO. Zapraszam:
    http://krytyka-dla-odwaznych.blogspot.com/2015/05/160-ocena-bloga-my-manga-koneko.html#more

    OdpowiedzUsuń
  10. Sailor Moon wyszła ci prześlicznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. 29 yr old Speech Pathologist Arthur Rixon, hailing from MacGregor enjoys watching movies like Where Danger Lives and Coffee roasting. Took a trip to Abbey Church of Saint-Savin sur Gartempe and drives a Ferrari 250 LWB California Spider. znajdz to

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz jakieś uwagi, zauważyłeś coś w moich pracach, co ci się spodobało lub nie, śmiało skomentuj ;) Jestem otwarta na wszelką krytykę i rady ;)

Template made by Robyn Gleams