1 lis 2014

[36] Something

Powinnam przeprosić, za tak długą nieobecność, ale ja chcę Wam podziękować. ;) Mimo iż od lipca nic tu się nie działo, codziennie były jakieś wyświetlenia i od czasu do czasu komentarze. I dziękuję za 24 obserwatorów! ;) Jest to mój prowadzony najdłużej blog, więc mam nadzieję, że pociągnie on jeszcze długo... ;) 
No ale przejdę do konkretów. Miałam wielkie plany na wakacje - rysować, rysować i rysować, nawet kupiłam nowy szkicownik, ale... Domyślacie się chyba, prawda? Nie wyszło ;c Zamiast rysować, ja miałam "zastój weny". Do dzisiejszego dnia miałam ołówek w ręku chyba tyko dwa razy. Ale coś tam na ten dzisiejszy post uzbierałam. ;)

Przy okazji, skaner coś nie tak mi skanuje, więc kolory są nie takie ;| i cieni nie widać. ;c 

Ponownie Pokemony. ;) Narysowałam go jeszcze tego samego wieczoru, co tego smoka z poprzedniego postu, ale już po opublikowaniu notki, więc został mi na dziś. Jak wspominałam, skaner zjadł mi cienie, które były dość mocne. Rysunek wykonany COPIC Marker's. 


~•~

Oczy według tutorialu DebbyArts -->KLIK
Nie wyszły mi, a konkretnie to po prawej nie wyszło. Dlatego tego po lewej nie ruszałam i ruszać nie mam zamiaru. Więc zostaje tak jak jest i traktuję to jako nieskończony szkic.
Tamtego dnia miałam ogromną ochotę na kredki, a że powinnam w końcu nauczyć się ich używać, stwierdziłam "czemu nie?" i znalazłam tutorial.
No cóż, nie podołałam temu zadaniu.


~•~

Tutaj znów widać, jak bardzo mój skaner mnie nie lubi -_- 
W sumie, Mickey mi nie wyszedł. Ale byłam zadowolona z sukienki Minnie, bo różowy COPIC mi się wypisuje (działa ledwo-ledwo) i zostawił mi białe ślady, co w realu nieźle wygląda. 


~•~

Ten rysunek mnie śmieszy. Was też? Jego prawa ręka totalnie mi nie wyszła, tak samo jak oczy, które są nieproporcjonalne. Zgodzicie się? Pewnie tak.


~•~

Szkic sukienki, z którego jestem zadowolona. A wy co myślicie? Mam kilka zdjęć na komputerze, gdzie kobiety mają śliczne stroje, więc może jak moja wena wróci, to będzie takich szkiców więcej.


~•~

Pod jakąś notką wspominałam, że chciałabym narysować krótkie Shounen Ai. Czy to mi się uda, nie mam pojęcia, Ale planuję wziąć udział w konkursie na narysowanie komiksu o Gdyni (o ile wyruszę na poszukiwanie weny i gdzieś ją znajdę). Jeśli mi się uda, pewnie pokażę wam tutaj szkice. 
Mówiłam też, że może pojawi się tutorial jak coś rysuję, ale coś z Marcinem nie możemy się umówić, aby to zrobić, więc nie wiem, czy to wypali. Póki co chyba nie. 

Rozmyślam nad kupnem tableta graficznego, chciałabym nauczyć się robić digital. Polecacie mi jakieś konkretne tablety? Może sami macie i chcielibyście się podzielić opinią? Bardzo by mi się to przydało.

A teraz się z wami pożegnam i mam nadzieję, że już niedługo będzie kolejny post,
ale nic obiecać nie potrafię.
Koneko

6 komentarzy:

  1. Całkiem fajne rysunki.
    Łoś sie nimi zachwycał, znaczy przyjaciółka. I ciągle taki: Ooo! *-* Uuu!
    Mi też sie podoba. Szkoda tylko, że tych cieni nie widać :/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rysunki!
    Moim zdaniem oczy wyszły ci świetnie. Ten efekt z białymi śladami faktycznie jest super!!! Mnie zazwyczaj wkurzają wypisane flamastry i rezygnuje z rysunku, ale tobie wyszło niesamowicie. Teraz ten facet niżej: ręce nie uważam, żeby były złe (ja bym tek w ogóle nie umiała, ale to inna sprawa) a oczy ma takie trochę żeńskie zwłaszcza ten efekt jest widoczny przez rzęsy. Pozostałe rysunki też świetne.
    Nekow

    http://drawnekow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. eevee nie nazywa się narysowanym tylko centralnie odgapionym
    http://th08.deviantart.net/fs71/PRE/i/2010/261/4/a/eevee_no_133_by_goldfoxtail-d2z04oy.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze? Korzystałam z zupełnie innego źródła. Nie cierpię deviantart'u i nawet go nie przeglądam. Najwyraźniej nie tylko ja korzystałam z podobnego rysunku. Jak tylko będę na laptopie i odkopię go z folderu, wrzucę na funkyimage i podlinkuję.

      Usuń

Jeśli masz jakieś uwagi, zauważyłeś coś w moich pracach, co ci się spodobało lub nie, śmiało skomentuj ;) Jestem otwarta na wszelką krytykę i rady ;)

Template made by Robyn Gleams