18 lip 2014

[35] O wszystkim i o niczym...

Do końca sierpnia nie ukaże się żaden post, więc ten będzie nieco dłuższy i taki... mało tematyczny. Będzie tu wszystko. Cóż, do tej pory moje wakacje były nijakie.. Ale w niedzielę wyjeżdżam, więc może zrobi się ciekawiej, mam taką nadzieję :)

Zacznę od.... POKEMONÓW! :D 
Przeglądałam starą gazetę Kyaa! i był artykuł od\ Pokemon The Origin. A że miałam akurat ochotę na COPICi, to narysowałam :) Skaner mi trochę kolor przyciemnił no ale nie narzekam, bo wygląda lepiej ;p 


~•~

Od pokemonów zręcznie przejdę do... Date A Live i jednej z bohaterek tego anime, którego, szczerze mówiąc, nie oglądałam. Kupiłam nowy szkicownik, więc trzeba było go wypróbować i już trzy rysunki w nim są. Pokemon, ta oto niebiesko-włosa i szkic, który będzie gdzieś na dole.
Robiony COPICami, oprócz ciała, które ma kredką niestety... ;c Marker od ciała mi się zużył, za często go chyba używałam ;/


~•~

Teraz może Harry Potter :) W dwóch wersjach. 

Wersja 1, korzystałam z ołówków: F, 4B, 6B.


Wersja 2:  100% COPIC
Skaner nieco zepsuł cienie na włosach bo używałam dwóch odcieni granatowego.


~•~

Ostatnio często rysuję jakiekolwiek wersje i odwzorowania zespołu 5 Seconds of Summer i teraz także nie zabraknie ich tutaj :) Michael Clifford w wersji Chibi :p A cytat z piosenki Wrapped Around Your Finger.  Ta dłoń chyba jest zbyt duża ;c


~•~

Z tym zastanawiałam się długo, co zrobić... To postać z jakiegoś anime, lecz nie mam pojęcia jakiego, gdyż art rzucił mi się w oczy na Google Images. Myślałam nad ołówkową wersją, potem nad kolorową.. W końcu zrobiłam cienkopisami 0.3 i 0.2mm. A pokoloruję może jak wrócę z wyjazdu. 


~•~

Teraz "dwie wersje" rysunku. Ale nie takie jak u góry Harry. Tym razem pokarzę Wam mój szkic i mój gotowy rysunek. 

Szkic:

Kolor:

Jestem wkurzona na mój skaner, bo zjadł mi tutaj kolory okropnie. ;c Włosy w rzeczywistości są robione brązową kredką, a bluzka pomarańczową... Tu wygląda jak czerwony. W dodatku skaner nie załapał dobrze beżowej kredki... Grrr...  

~•~

Teraz rysunek, który wyszedł całkiem przypadkiem... Jest taki szkicowaty i można powiedzieć, że nawet niechlujny, no ale co tam XD Szkic ołówkiem F, a potem ołówki 2B, 4B, 6B i 8B :)


~•~

No i szkic nieskończonego rysunku... Shounen Ai po raz pierwszy w historii mojego bloga :)
Zainspirowane artem, który znalazłam gdzieś na Instagramie... Nie pamiętam linku ani konta.. Ale pewnie większość z Was spotkała się z takim artem, bo jest dosyć popularny ;p


~•~•~•~

Możecie zauważyć, że na moich pracach jest nowe "coś"... Linku, który zawsze dodawałam, łatwo się pozbyć, co udowodniła mi koleżanka, za co jej bardzo dziękuję. Dlatego też skorzystam z czegoś, czego trudniej się pozbyć. 
Mam nadzieję, że po miesiącu na wsi, bez laptopa i Internetu będę miała dla Was we wrześniu całkiem spory materiał na post :) W końcu nowy szkicownik specjalnie na wakacje kupiłam :)
Zastanawiam się także, nad zrobieniem własnej, kilkustronicowej, mangi... Myślałam nad Shounen Ai. Co wy na to? Chcielibyście zobaczyć coś takiego? Może ma ktoś propozycję, jak mieliby wyglądać bohaterowie albo o czym miało by być? 
A może ma ktoś pomysł, na to, co mogę narysować jako zwykły rysunek? Zostawcie w komentarzach swoje propozycje czy coś :)

A póki co.... Miłych wakacji xx
Koneko

6 komentarzy:

  1. Świetnie rysujesz. Chciałabym mieć taki talent jak Ty. *o* Zaczęłam obserwować. Zapraszam też do mnie, dowiesz się ciekawych rzeczy o modzie azjatyckiej i tamtejszych stereotypach.

    http://himemei.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do mangi... to jestem na tak! Chętnie coś takiego zobaczę w twoim wykonaniu,
    Szkoda, że nie bedziesz dodawac postów, ale każdy potrzebuje wypoczynku w wakacje. :)
    Hm, pomysł na rysunek. Nie mam jakoś do tego głowy, ale może jakaś całująca sie para?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje rysunki zawsze mnie zachwycają!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rysunki!!!
    Najbardziej podobają mi się (od góry):
    2,6,9 i 10. Wszystkie są super ale te najlepsze.
    A co do mangi to świetny pomysł. jeśli umiesz pokazać dobrze ruch postaci i będziesz mieć dobrą chistorię odpowiednio rozłożoną na kadry to z resztą nie powinno być problemu.
    By Nekow

    http://drawnekow.blogspot.com/ (mój nowy blog z bazgrołam i wpadnij czasem XD)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne rysunki! Jestem pod wrażeniem ;)
    http://bailarina-de-color.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. wow :D dawno mnie tu nie było. Widać, że robisz postępy. Gratuluję :D + zazdroszczę copic'ów :C A rysunki naprawdę niezłe :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz jakieś uwagi, zauważyłeś coś w moich pracach, co ci się spodobało lub nie, śmiało skomentuj ;) Jestem otwarta na wszelką krytykę i rady ;)

Template made by Robyn Gleams