26 cze 2014

[34] 5 Seconds of Summer Chibi wersion

Po raz trzeci na moim blogu gości 5 Seconds of Summer. Polecam ich sobie posłuchać, są świetni, przynajmniej według mnie ;)


Calum Hood to zdecydowanie mój ulubieniec, więc od niego zaczniemy:
Jak zwykle w ruch poszły COPICi, ale nie mam brązowego, więc byłam zmuszona użyć kredki ;p
Chyba nie muszę tłumaczyć, że to Chibi, skoro na rysunku jest napisane ;)
Edit: dla wyjaśnienia: Calum w rzeczywistości ma czarne włosy, ale na rysunku czarne wyglądały głupio (lekko mówiąc), więc siłą woli, zmieniłam je.


~•~

Ashton Irwin. Od niego zaczęło się "Chibi wersion". Naszkicowałam jego głowę i potem wpadłam na pomysł, żeby dorysować też pozostałych chłopców. 


~•~

Michael Clifford. Wiem, że już zmienił kolor włosów, ale miał ich tyle już, że sama nie wiedziałam, które "uwiecznić" na rysunku ;p Ale te swoje zielone chyba bardzo lubił bo wciąż o nich tweet'ował.


~•~

Luke Hemmings. Czyż jego dołeczki nie są słodkie? ;p


~•~•~•~

Tak, tak, coś ostatnio lubię rysować Chibi XD W sumie nie wiem czemu. Może po prostu dlatego, że są słodkie?

Do zobaczenia, 
Koneko

12 komentarzy:

  1. Powiem tak: na mandze się nie znam zupełnie ale jako kompletny laik mogę Ci powiedzieć, że naprawdę świetne rysunki.
    Podziwiam bardzo między innymi dlatego, że sama rysuję tak, że sześciolatki się ze mnie śmieją :D
    wisniowasowa.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Sorki, że dopiero teraz komentuję.
    Rysunki są urocze! ^^ :*
    Wszystkie mi sie podobają chociaz ten pierwszy, no, człowiek wygląda na nim jakby był mocno opalony, a nawet ciut brązowy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo miał tak wyglądać :) Calum w realu ma ciemną karnację xd stąd ten "brąz"

      Usuń
  3. Piękne rysunki :) również ich lubię.

    zapraszam: http://qllever.blogspot.com/ + co powiesz na wzajemną obserwację? daj znać u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak przeglądam sobie twojego bloga i napiszę tylko jedno słowo, a właściwie dwa: cudownie rysujesz. Pomimo iż nie interesuję się mangą twoje rysunki jakby do mnie mówiły: Zaobserwuj nas. Nie miałabym serca gdybym nie zaobserwowała tego bloga.
    Wracając jednak do postu. Rysunki wspaniałe. Musisz koniecznie zrobić post w którym zrobisz jak narysować mangę (chyba, że już taki post zrobiłaś to najmocniej przepraszam ale nie przejrzałam jeszcze całego bloga).

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko jest śliczne, ale wyjaśnisz mi dlaczego Calum ma brązowe włosy? Czy w rzeczywistości nie są czarne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ma czarne. Ale stwierdziłam, że dla dobra rysunku zostanę przy bronzie bo jak zrobiłam czarne to wyglądał dziwnie :c Ale tak, ma w rzeczywistości czarne :)

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog! Zapraszam tez tutaj - http://www.livmaddieandjulietta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne te Twoje rysuneczki :) pomysłowy blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie słodkie Sosiki...
    Aww...czekam na kolejne tego typu prace :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz jakieś uwagi, zauważyłeś coś w moich pracach, co ci się spodobało lub nie, śmiało skomentuj ;) Jestem otwarta na wszelką krytykę i rady ;)

Template made by Robyn Gleams