19 cze 2014

[33] I just wanna run

Piosenka z tytułu: ♫ I just wanna run ♫
Jeszcze 7 albo 8 dni do wakacji, jej. Ale ja w sumie wakacji jeszcze nie chcę... Kończę gimnazjum i tak jakoś... Mam wrażenie, jakby były jeszcze dwa miesiące, przynajmniej ;p

Nie wiem czy zauważyliście, dodałam strony u góry. I jest także galeria XD 
Blogger mi czegoś takiego nie umożliwia, więc pomogłam sobie tumblrem :) Są tam wszystkie rysunki z tego bloga :)

Ale może już przejdźmy do rzeczy :)

Po raz kolejny na moim blogu goszczą chłopcy z 5 Seconds Of Summer :) Tym razem wersja kolorowa poprzedniego rysunku :) Robiona COPICami i brązową kredką :)


~•~

To jest postać własna, o ile mogę to tak nazwać ;p To moja koleżanka :) Ostatnio pozbyła się większej połowy swoich włosów i tak oto zainspirowała mnie do rysunku :) Czy tylko ja mam wrażenie, że ostatnio własne postaci wychodzą mi o wiele lepiej? 
W każdym razie, oto Elwira:


Skaner popsuł mi kolory... Bo w realu rysunek wyglądał tak: KLIK. Włosy były jaśniejsze a koszulka miała inny kolor. Ale jednak włosy na skanie powyżej, wyglądają lepiej i bardziej odwzorowują prawdziwy kolor Elwiry włosów :) Więc nie jest źle xd. W każdym razie, robione COPICami.

~•~

Tutaj niestety zdjęcie, bo skaner zjadł jej pół twarzy ;/ Ale chyba nie jest w aż takiej złej jakości.. W oryginale ma bardziej turkusowe włosy, bo tu wyglądają na niebieskie. Ehh. Używałam kredek - tylko! Więc brawa dla mnie za postępy ;p


~•~

A to stara praca... Robiona kredkami. Myślę, że kolorowanie nie wyszło najgorzej. 


~•~•~•~

Póki co, to już chyba koniec. Teraz jest sporo czasu, aby rysować, więc może kolejny post pojawi się już za kilka dni :) No cóż, nie zostaje mi nic innego, jak napisać: mam nadzieję, że zobaczymy się w następnym poście :)

Koneko♥

6 komentarzy:

  1. Jak zwykle prace świetne!
    Tak, racja. Twoje prace sa coraz lepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wreszcie znalazłam czas żeby napisać komentrz. Jakie śliczne te rysunki *.* Zazdroszczę Ci talentu, ale może kiedyś uda mi się rysować tak jak ty. Mam nadzieję, że kolejny post będzie już niedługo bo uwielbiam Twoje rysunki.

    OdpowiedzUsuń
  3. To naprawdę Twojego autorstwa? Wow! Są rewelacyjne! W prawdzie nie interesuję się mangą, ale kiedyś oglądałam anime i przez to też rysowałam trochę mangi, ale chyba nie mam talentu i zrezygnowałam :P Ale Tobie idzie świetnie! Pozdrawiam!

    station-of-panic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Podrzuć zdjęcie to może akurat ;p
    Japońskie COPIC Marker oraz zwykłe kredki od KidArt i BIC, bo nie jestem mistrzem w "kredkowaniu" i jeszcze nie udało mi się namówić mamę na Koh-i-Nora Progresso XD Ale może już nie długo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super !!!!
    Fajnie jakbyś narysowała One Direction byłabym wdzięczna pozdrawiam ★★★

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz jakieś uwagi, zauważyłeś coś w moich pracach, co ci się spodobało lub nie, śmiało skomentuj ;) Jestem otwarta na wszelką krytykę i rady ;)

Template made by Robyn Gleams