13 cze 2014

[32] I'm wrapped around your finger

Wracamy do tytułów postów w postaci tekstów piosenek!
Nie wiem, jak mam nazywać posty, które nie są tematyczne ;/


Jakaś tam moja własna postać. Może nie jest jakaś super, ale jestem bardzo zadowolona z jej włosów. Po raz pierwszy udało mi się narysować kręcone włosy i nic nie zepsuć :D Liczę na brawa, albo chociaż na pochwałę ;)


~•~

Pierwszy raz mieszałam COPICi z kredkami (na włosach) i muszę przyznać, że wygląda to całkiem ok :D A wy jak myślicie? Dodatkowo uważam, że spódniczka wyszła mi całkiem fajnie. :) Jest to również moja własna postać, ale jej poza była lekko wzorowana rysunkiem, który gdzieś mi ostatnio mignął przed oczami.


~•~

A teraz trochę CHIBI :D


~•~

A oto Szalony Chemik :D
Skaner mi w obu troszkę "zjadł" kolory, bo na żywo są bardziej widoczne cienie i ogólnie są żywsze. 


~•~•~•~

Na dziś to tyle. Mam więcej rysunków, ale pracuję nad postem tematycznym o HP. Także niedługo możecie się takiego spodziewać. Był już kiedyś, ale będzie znów ;p Kiedy? Tego Wam nie powiem, bo sama nie wiem. 

A póki co, do zobaczenia :) 
Koneko♥

2 komentarze:

  1. Świetne prace!
    Najbardziej podoba mi sie ta pierwsza <3
    Podziwiam Cię. Ja nie umiem tak rysować
    Czekam na nastepny post

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz jakieś uwagi, zauważyłeś coś w moich pracach, co ci się spodobało lub nie, śmiało skomentuj ;) Jestem otwarta na wszelką krytykę i rady ;)

Template made by Robyn Gleams