19 maj 2014

[31] Fairy Tail + dodatek

Od ostatniego postu minął prawie miesiąc, a ja narysowałam tylko jeden rysunek ;/ Dziś post tematyczny, tak jak mówiłam - FAIRY TAIL. A "dodatek" na końcu :)


To był pierwszy rysunek z FT, który narysowałam... Data na obrazku się nie zgadza, więc na nią nie patrzcie, bo robiłam "remake" i to właśnie jego data. Jestem niezadowolona z ust i oczu, ale w sumie rysowałam go ponad rok temu... Wybaczcie xd.


~•~

Data trochę ucięta, ale 30.06.2013.. Taak, prawie rok :D Ale od dawna zbierałam się na ten post tematyczny.. W końcu mi się udało :D


~•~

Tak, tak, bez COPICów się nie obejdzie :D Muszą być :D Rysowałam jakieś trzy tygodnie temu. A z pokolorowaniem go miałam spore problemy - brak chęci ;p Ale skończyłam i nawet jestem zadowolona, chociaż mógł wyjść lepiej... Robiłam go przez tydzień, codziennie coś dorysowując.
A inspiracja? Znalazłam podobny art na tumblr :)


~•~

Chibi :) Już dawno rysowałam Chibi, ale miałam ten obrazek w głowie od dłuższego czasu i niecały tydzień temu, usiadłam i go narysowałam. Po prawej Natsu - tego chyba tłumaczyć nie trzeba, ale ten po lewej to Gray i chyba nie do końca wyszedł podobny (nawet jeśli to Chibi), ale trudno :)
Kusiło mnie, żeby narysować nad nimi takie małe serduszko, ale jednak zrezygnowałam z tej myśli :) No i również robiony COPICami :)



~•~•~•~

Pod ostatnim postem zarzucono mi kłamstwo. Że nie umiem rysować, nie mam talentu i wszystkich oszukuję.  Trochę wyjaśnień: nigdy nie powiedziałam, że mam talent. Do tego słowa mam ogromny dystans i nie lubię go używać. Lubię krytykę - ale jeśli jest ona uzasadniona. I jeśli nie jest po prostu chamska. A komentarz panny The Intention of the Abyss był jak najbardziej nieuzasadniony. A skoro twierdzi, że sama rysuje i zna się na tym lepiej, to niech to udowodni. Druga rzecz, nie jestem na tyle głupia, aby bawić się w łamanie praw autorskich i dodawanie nie swoich prac. Zwłaszcza, że ostatnio sama miałam niemiłą sytuację, gdy ktoś przywłaszczył sobie moją pracę, podpisując jako swoją.

~•~•~•~

Wyszła również prośba, aby pokazać krok po kroku jak rysuję.. I tu jest ta druga część posta "+dodatek". Co prawda, nie pokazuję jak rysuję, ale jak kolorowałam dla siostry ciotecznej obrazek COPIC'ami.


1. Kolor markera: 246
Najpierw wypełniłam kolorem skórę. Na początek bez żadnych cieni. Po prosu nałożyłam pierwszą warstwę.
2. Kolor markera: 241
Następnie zabrałam się za sukienkę.Tu już trochę cieni jest, jednak tylko w tych miejscach, w których są one największe i najbardziej widoczne. 
3. Kolor markera: 237
Włosy, pas na talii i pasek w ręku. Bez cieni. 
4. Nałożyłam cienie: na rękawy (szczególnie na wewnętrzną część rękawa), przy pasie na talii, na włosach i przy większości zagięć. Wszystkie miejsca, w których markery lekko wyszły mi poza kontury postaci, zamalowałam białym żelopisem.

~•~•~•~

No i to cała filozofia XD Miszczem w używaniu COPICów nie jestem, bo dopiero wiele się uczę, ale wydaje mi się, że wygląda to całkiem nieźle. 
Macie jakieś propozycje do następnego postu tematycznego? Jakiś tytuł mangi czy anime? Albo chociaż jakieś hasło przewodnie?  Czekam na propozycje w komentarzach :)

Jak zwykle - nie wiem kiedy kolejny post ;p Będzie wtedy, kiedy coś narysuję ;p
Przy okazji, miło było przeczytać, że czekacie na kolejny post :) Dziękuję :)
Koneko♥

8 komentarzy:

  1. Świetne rysunki *.*,zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tutorial? Myślałem raczej o video-art of drawing timelapse :P
    Co powiesz na weekend za 2 tygodnie? (31 lub 1) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, ja zawsze mówiłam o "tutorialu" ! To ty masz jakieś zboczenie zawodowe i ze wszystkiego pełnometrażowe filmy robisz ;p
      Zobaczymy jak się wyrobię ;p

      Usuń
  3. Ja nie sądzę, żebyś kłamała. Od jakiegoś czasu rysuję mangę ,
    i niektóre rysunku wychodzą lepiej,
    a niektóre gorzej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne rysunki a Happy wyszedł ci rewelacyjnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Gray wyszedł dobrze. ten rysunek z Natsu też.

    prośba: Narysowałabyś dla mnie Kyoko sSakurę i Sayokę Miki z Mahou Shijo Madoka Magica? Bo to moje ulubione postaci ze wszystkich anime i mang jakie widziałam (chociaż Sayoka na poczatku była trochę wkóżająca)

    By Neko

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm wiesz co? Chyba chciałabyś dobrze rysować mangę więc jako ze też uwielbiam rysować pozwolę sobie na udzielenie koleżance rady - próbuj rysować własnym stylem, znajdź taki, który jest dla Ciebie charakterystyczny i w ktorym będziesz się czuła najlepiej. To pomaga, serio. ^^

    Zapraszam do obejrzenia moich prac, może Cię zainspirują :D
    http://amanell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz jakieś uwagi, zauważyłeś coś w moich pracach, co ci się spodobało lub nie, śmiało skomentuj ;) Jestem otwarta na wszelką krytykę i rady ;)

Template made by Robyn Gleams