31 mar 2014

[28] Na kolorowo ;)

Hej ;)
Ostatnio mam tak mało czasu, a takie wieeelkie chęci do rysowania, że... Ehh, nawet nie umiem się dobrze wysłowić. ;p W każdym razie, mam masę pomysłów i inspiracji, ale nie mam czasu, żeby przelać je na papier.No, ale na poprawę humoru coś kolorowego ;)


Ostatnio często bawię się kredkami, chociaż niekoniecznie mi to wychodzi.. Mam wrażenie, że coś tu skopałam, ale nie wiem co.. Może to przez te refleksy na włosach? Nie wiem, nie znam się :( Jak ktoś z Was wie, co tu jest nie tak, to proszę, napiszcie mi. 


~•~

To praca robiona COPICami. ;) Ubóstwiam te markery i nawet prawie udało mi się na nie namówić tatę ;) Ten rysunek już wrzucałam, ale w wersji "ołówkowej", w lutym 2013.



Na razie to tyle ;)
Dzięki stronce anime romans pl na Fb, mam zawalonych 7 folderów z artami i nie mogę się zdecydować co rysować ;) Nie wiem, czy wrzucę tutaj coś w kwietniu, wiecie, gimnazjalne i te sprawy, ale w maju zobaczymy się na pewno ;) 
A teraz wracam do lektury Dengeki Daisy 14 i możecie się w następnym poście spodziewać pięknego Kurosakiego, mojego kochanego-przesłodkiego-przeuroczego-przystojnego CIECIA <3 
Koneko♥

5 komentarzy:

  1. Ja bym po prostu bardziej pocieniowała te rysunki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech...skąd ja to znam. Mnie się bardzo podobają oba, tylko przy pierwszy jedno ramię wygląda jakby było większe od drugiego. A tak nic nie mam ;)

    P.S Rówież uwielbiam Kurosakiego, czekam <3
    W wolnym czasie zapraszam też na swojego bloga, który jest opowiadaniem z fabułą przygody, magii, romansu i komedi.
    po-drugiej-stronie-ekranu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zorientowałam się, jak zaczęłam kolorować.. No ale trudno się mówi, będzie musiała zostać z tym krzywym ramieniem ;p
      Och, Kurosaki jest cudowny ♥ Moja ulubiona postać z magi, a DD jest w ogóle moją ulubioną z ulubionych mang :D
      Jak tylko znajdę czas to przeczytam ;) Na razie zapisałam w zakładkach ;) + Jeśli jesteś zainteresowana to założyłam bloga z jednoczęściowymi opowiadaniami, na których pojawi się kilka opowiadań fanfiction do anime --> http://magia-slow-koneko.blogspot.com/ ;)

      Usuń
  3. Jeeezu, śliczne są! *o*

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz zarąbistego bloga bardzo mi się podoba !!!!!!!
    zapraszam do mnie http://welcome-thursday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz jakieś uwagi, zauważyłeś coś w moich pracach, co ci się spodobało lub nie, śmiało skomentuj ;) Jestem otwarta na wszelką krytykę i rady ;)

Template made by Robyn Gleams