23 kwi 2014

[29] COPICs

Yeah, yeah, COPICi są mooooooje :D
No dobra, chyba powinnam się nieco uspokoić. Ale tak, w końcu mam te cudowne, magiczne, piękne markery. :) I jestem bardzo szczęśliwa i podekscytowana z tego powodu. :D 

Oto moja pierwsza praca własnymi markerami:


A tak wygląda wersja "poranna", kiedy czekałam na kuriera i się nudziłam:


~•~

Wersja pierwsza tego rysunku (ołówkowa) jest w poście Girls ;)


~•~

A ten przygotowałam na Hanami - święto kwitnącej wiśni, które obchodziliśmy razem z Gildią Kaeru, do której należę :D  Wersja pierwsza - ołówkowa, jest w poście Sailor Moon cz.2
Gdy robiłam skan, nie była do końca skończona... Brakuje tu cieni.. Ale wersję skończoną i gotową dodam, kiedy dostanę rysunek z powrotem ;) 


~•~

A to Happy z Fairy Tail, mojego ulubionego anime, które, tak szczerze mówiąc, muszę nieźle nadrobić... Wstyd mówić, na którym odcinku się zatrzymałam... ;p  Próbowałam go rysować już tyle razy i nigdy mi się nie udawało, a ostatnio się udało i jestem z niego bardzo zadowolona :D


~•~

A to bohaterka z jakiegoś anime, ale nie pamiętam z jakiego :( Nie wiem, czy kolory się zgadzają. Malowałam według własnej inwencji twórczej xd


 A to wersja pierwsza powyższego rysunku, zrobiona cienkopisem 0.3mm. Szczerze mówiąc, chyba bardziej podoba mi się ten czarno-biały, niż kolorowy.. Może źle dobrałam kolory? 


~•~

W ostatnim poście obiecałam, że będzie Kurosaki z Dengeki Daisy... A więc... Oto Cieciu według instrukcji rysowania ciecia z tomiku 10 ! (Wygląda jak naćpany... Ale trudno ;p)


A teraz tak całkiem na poważnie, następnym razem postaram się narysować normalnego Kurosia :D Mam kilka screenów, które bardzo mi się podobają i chyba je narysuję ;) 

~•~•~•~

Nie wiem, kiedy kolejny post.. Pewnie wtedy, kiedy nazbiera mi się kilka rysunków. ;) Możliwe, że będzie o Fairy Tail, bo mam już Natsu i dwie Lucy, jedną skończoną, a drugą w trakcie, gdyż robię ją COPICami ;) 

Do następnego!
Koneko♥

5 komentarzy:

  1. Wowowowow, oreoooo. xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie, masz talent. Zazdroszczę ci :)
    Będę tu na pewno zaglądać, a teraz lecę obejrzeć pozostałe rysunki
    Pozdro :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne rysunki. Jeśli masz czas, wpadnij proszę na mojego bloga:
    moje-serce-ma-cztery-lapy.blog.pl
    Byłabym ardzo wdzięczna, gdybyś zostawiła koma.Planuję dodać jakieś rysunki, bo na razie pojawił się tylko jeden bajkowy.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz jakieś uwagi, zauważyłeś coś w moich pracach, co ci się spodobało lub nie, śmiało skomentuj ;) Jestem otwarta na wszelką krytykę i rady ;)

Template made by Robyn Gleams