20 mar 2014

[27] 5SOS + inne ;)

Hej, kochani ;)
Miło mi widzieć w statystykach, że codziennie ktoś tu jest ;) Cieszy mnie to bardzo, bardzo, bardzo. ;) W końcu doczekałam się skanera, więc koniec ze zdjęciami z "telefonową" jakością ;) 

Zmieniłam szablon! Dziękuję wspaniałej Karolinie, która wykonała dla mnie nagłówek, który posłuży mi bardzo długo! Kochana jesteś. :* Co do reszty szablonu, możliwe, że niedługo zajdą większe zmiany, ale na razie jest dobrze, jak jest, a przynajmniej mam taką nadzieję. 

~•~•~•~

Chłopcy-chibi z zespołu 5 Seconds of Summer. Inspirowane teledyskiem piosenki She Look So Perfect (<-- warto wejść, chłopcy są świetni) ;) Rysunek przedstawia ostatni kadr z teledysku, więc nie dziwcie się tym, że wszyscy trzymają się za spodnie ;p 


~•~

To w zasadzie jest Eba Yuzuki z Kimi no Iru Machi, ale czy podobna, stwierdzicie sami ;)


~•~ 

To jest art znaleziony na fp Brothers Conflict, ale nie jestem pewna, czy przedstawia któregoś z bohaterów, czy raczej nie xd. Może ktoś z Was oglądał i kojarzy? Bo ja oglądałam niestety tylko 5 odcinków :(


~•~

A to kolorowa wersja rysunku, który dodawałam ostatnio w poście "Girls :D" (LINK DO ZDJĘCIA) ;) Która wersja według Was jest lepsza? Szara czy kolorowa? Napiszcie w kom. ;) Ogólnie rzadko używam kredek, więc jest to dla mnie ważne. Chcę wiedzieć co robię źle, żeby móc to poprawić.


~•~

A tak dodatkowo, dorzucam art, który kolorowałam COPIC'ami!! Zakochałam się w tych markerach i chyba w nie zainwestuję ;) Ktoś z Was ma? Polecacie czy raczej nie? (I tak kiedyś kupię, ale chcę znać zdanie innych osób ;p )


~•~•~•~

Zawarłam współpracę z fp Anime romans pl, co może już niektórzy zauważyli, bo na pasku bocznym dodany jest podlinkowany obrazek ;) <CLICK>  Mają tam mnóstwo artów, które może niedługo narysuję (najpierw trzeba się zebrać i dokładnie je przejrzeć, ale ciii ;p ) więc bardzo polecam ;)

Do zobaczenia w następnym poście ! 
Koneko♥

5 komentarzy:

  1. Jaki piękny Tsubaki! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha! Czyli to jednak jest Brothers Conflict! ;) Nie byłam pewna xd.

      Usuń
  2. Yey, masz skaner! Jak zawsze ładne rysunki ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Copic'y bardzo polecam są świetne :D naprawde długo się nimi uczy rysować i jest to cholernie męczące D: na początek polecam może PRO MARKER'y i GRAPH IT'y gdyż są tańsze i lepsze do nauki ;) pozdrawiam i życze sukcesów

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz jakieś uwagi, zauważyłeś coś w moich pracach, co ci się spodobało lub nie, śmiało skomentuj ;) Jestem otwarta na wszelką krytykę i rady ;)

Template made by Robyn Gleams