25 paź 2013

[23] C'mon c'mon

Hey, hey, hey ;)
Ostatnio rzadko rysuję... Nic mi nie wychodzi.. Jednak pracuję nad pewną serią obrazków, ale na razie nic nie zdradzę. Jednak ochota na rysowanie, jest coraz mniejsza. A to u mnie bardzo dziwne... Nie mam żadnego nowego rysunku, ale miałam w zanadrzu kilka wcześniejszych, właśnie na takie okazje.


Wybaczcie za jakość, ale zdjęcie z telefonu, gdyż (nie wiem, jakim cudem) ale popsułam laptopa i żeby go uruchomić, muszę wchodzić przez tryb awaryjny, który jest okropnie ograniczony i mało na nim można robić ;/ Może do czasu następnego postu jakoś to naprawię...

A na razie się ładnie pożegnam :D  
Pa ;) 

4 komentarze:

  1. Kawaii *_* śliczyny rysunek >,< też rysuję a raczej próbuję, widzę że narysowałaś z profilu, za cholerę nienarysuję twarzy od boku xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak miałam długi czas, ale jeśli znajdziesz kilka fajnych artów, na których można się wzorować to łatwo się nauczysz ;)

      Usuń
  2. świetny blog, i masz talent dziewczyno, zapraszam do mnie <3 http://wiktoria-grejner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Taak. rysowanie to talent, którym bozia mnie nie obdarzyła...Zostanę przy mandze, anime i nauce języka...Czekam na kolejne prace :)

    http://totoro-neighbours.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz jakieś uwagi, zauważyłeś coś w moich pracach, co ci się spodobało lub nie, śmiało skomentuj ;) Jestem otwarta na wszelką krytykę i rady ;)

Template made by Robyn Gleams