4 lut 2014

[24] One Direction

Wiem, wiem.. Znów mnie długo nie było... :(
Przepraszam.
Najpierw były święta i wyjazd, potem dalej ciągnęły się poprawy w szkole. Potem, co prawda, były ferie, ale laptop mi się popsuł i musiałam go oddać do serwisu ;/
Dostałam go wczoraj, więc od razu dodaję posta :D 

Jego treść może nie każdemu się spodoba, ale proszę, nie krytykujcie ICH, tylko moją pracę, jeśli chcecie. Każdy ma swój gust, każdy słucha czegoś innego. Owszem, słucham One Direction i się z tym nie kryję, ale również kocham EMINEMA :D  A do Rapu też mnóstwo ludzi się czepia. 
O gustach się nie dyskutuje, przecież :D 

Ale mam nadzieję, że znajdzie się ktoś, kto powie co naprawdę sądzi o PRACY, a nie o nich :D 


Na rysunku wiecznie głodny Niall i Harry :D

Do zobaczenia w następnym poście, który pojawi się jeszcze w tym tygodniu :D Do niedzieli na pewno ;)
Koneko ♥

2 komentarze:

  1. rysunek super, chociaż, gdybyś nie napisała, że to Niall i Harry to chyba bym ich nie poznała :/ Ponadto troszkę pusto na tym rysunku... Pewnie tak miało być, ale rysunek sprawia wrażenie pustego :C
    Poza tym świetne xD czekam na następne prace, które mam nadzieję będą się ukazywać nieco częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem, że trochę pusto, ale... Strasznie namęczyłam się z tym kurczakiem i już mi się nie chciało wymyślać tła ;p
    Będą częściej :D Teraz była taka długa przerwa z powodów "technicznych" jeśli mogę to tak nazwać. Ponadto za jakieś dwa tygodnie już nie będzie zdjęć tylko skany ^.^ :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz jakieś uwagi, zauważyłeś coś w moich pracach, co ci się spodobało lub nie, śmiało skomentuj ;) Jestem otwarta na wszelką krytykę i rady ;)

Template made by Robyn Gleams