10 paź 2013

[22] Karin Wampirzyca ;)

WIEM, WIEM, PRZEPRASZAM, DŁUGO MNIE NIE BYŁO... Znowu.
Sporo się działo w tym czasie. ;) Spędziłam prawie tydzień w Londynie i mam mega przypływ weny (ale literackiej xd), jednak mało czasu, aby to wszystko z głowy na kartkę przelać ;/

Cóż, w tym poście będzie o wampirach ;)

A teraz, Panie i Panowie, przedstawiam Wam...
KARIN!


 ~•~


~•~

Ta Karin zdobi mój zeszyt od matematyki ;) I proszę, nie pytajcie dlaczego zamazałam jej dłoń.. Nie cierpię rysować dłoni, gdyż zawsze coś zepsuję ;( :c


~•~


Do zobaczenia w kolejnym poście! 
Koneko


7 komentarzy:

  1. Urocze rysunki ;) Mam pytanko... czytałaś "Wampirzyce Karin"?
    P.S. Też mam problemy z rysowaniem dłoni ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak :D Przeczytałam 3 tomy i w piątek wypożyczam z biblioteki 4 i 5 :D A ty czytałaś?? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie :C z biblioteki?! Gdzie jest ta wspaniała biblioteka? O.O

      Usuń
  3. W Gdyni ;) i oprócz tego są zajęcia z rysowania i aktualnie jest tworzony kącik mangi z tymi dużymi poduszkami do siedzenia *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to już jadę do tej Gdyni! Oj tam, że będę jechać jakieś 9 h z porywami do 10... już się idę pakować!

      Usuń
  4. Ja się o tym dowiedziałam całkiem przypadkiem ;) Serdecznie zapraszam ;) !

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam, zapraszam na moją stronę ! Mam nadzieje, że moje prace wam sie spodobają.
    Zapraszam również do polubienia mojej strony :) !
    https://www.facebook.com/KenclerDrawings

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz jakieś uwagi, zauważyłeś coś w moich pracach, co ci się spodobało lub nie, śmiało skomentuj ;) Jestem otwarta na wszelką krytykę i rady ;)

Template made by Robyn Gleams