31 sie 2013

[20] Puella Magi Madoka Magica

Trochę długa nieobecność, ale JESTEM! ;)
Naszło mnie na kolorowanie rysunków, ale o tym w następnej notce. ;)


~•~•~•~

A tak przy okazji, moje prace znalazły się na wystawie w mojej bibliotece ! ;)
Tydzień temu, dowiedziałam się, że w mojej bibliotece jest GILDIA MANGI ! A do tego, są warsztaty rysunku. ^^ Yeah ;) Byłam już dwa razy i muszę przyznać, że atmosfera jest świetna i ludzie są mili. ;) Cudownie po prostu :D

Niestety zdjęcie nie chce mi się załadować, więc dam linka do Facebook'a ---> https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=596351730428220&id=477186439011417

Koneko

9 komentarzy:

  1. hahahahahaha kurcze Pati niedługo będą prosić o autografy hahaha ; ** piekne jak zwykle ;* ~ Darcia

    OdpowiedzUsuń
  2. Nogi mogłaś zrobić bliżej siebie bo troszkę wygląda jakby miała strasznie szerokie biodra. Jakby powiedziała moja plastyczka "została cięta od spodu toporem"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie masz dziwną plastyczkę...

      Usuń
    2. już nie mam :P szkołę skończyłam. Miałam iść na ASP w tym roku ale nie zdążyłam z teczką prac to może za rok idę

      Usuń
  3. Rysujesz bardzo dokładnie i
    jest to KAWAII :3. Oby tak dalej :P.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super w ogóle Bosko czekam na kolejne rysunki i zapraszam na mojego bloga
    http://zakochaniwmarzeniach.bloa.pl/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz jakieś uwagi, zauważyłeś coś w moich pracach, co ci się spodobało lub nie, śmiało skomentuj ;) Jestem otwarta na wszelką krytykę i rady ;)

Template made by Robyn Gleams