23 cze 2013

[18] Sailor Rabbit and Neko ;p

Witam,
po dosyć długiej nieobecności. ;) Wiąże się ona z końcem roku... No, ale wróciłam ;p Nie jestem pewna czy na długo, bo za tydzień wakacje...

Pracuję nad rysunkami z serii "Sailor Moon" ;) Na razie dodam tylko jedną, bo tylko ta jest skończona ;p


Osobiście tego anime nie oglądałam i nie wiem, czy kiedykolwiek obejrzę, ale kreska wydawała mi się łatwa, dopóki nie zaczęłam rysować ;p Jednak jakoś dałam radę i nawet wygląda podobnie ;p Tak więc wyjaśniła się pierwsza część tytułu tego posta ;p


Dlaczego w tytule Rabbit? Ponieważ rysunek przedstawia Królika z Alicji w krainie serc Nie czytałam, nie oglądałam... Jednak czytałam recenzję w starym numerze Otaku, który nabyłam całkiem przypadkiem.  


Więc wyjaśniło się "Sailor Rabbit" ;p 
Teraz pora na ostatnią część tytułu, a mianowicie Neko . Neko to po japońsku KOT ;) 
Więc to taki mały dodatek do postu ;p


 Jakość, ładnie mówiąc, do kitu.. Wiem, wiem ;/ 
No ale za to, ładnie się wyjaśnił tytuł : Sailor Rabbit and Neko ;p 

~•~•~•~
Przy okazji, zmieniam wystrój bloga ;)
Nie wiem czy jeszcze tu wpadnę przed wyjazdem, więc od razu mówię, że życzę wam FAJNYCH WAKACJI ;p ;)
Koneko ♥

18 komentarzy:

  1. Już na ciebie czekam <3 ~Ola

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie malujesz ♥ zakochałam się :P

    http://meaaningless.blogspot.com/ zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. http://www.polskamanga.pl/spolecznosc/koneko.html

    Hej. jako koneko rysuję ok. 5 lat. Nie sprawdziłaś czy ktoś taki istnieje przed założeniem/stworzeniem pseudo?

    http://shiruvuiakoneko.deviantart.com/

    https://www.facebook.com/sylwiakoneko



    o i teraz przez to aż bloga założyłam xD
    http://shiruvuiakoneko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie sprawdzałam dokładnie. A poza tym, jest wiele osób z takim pseudo, a mnie tak nazwała przyjaciółka. Jakby nie było, jest to zwykłe japońskie słowo, które używać może każdy...

      Usuń
  4. Mam nadzieję, że nie zobaczę żadnej swojej pracy na twoim koncie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie obchodzą mnie twoje prace.. Rób sobie z nimi co chcesz... Ja mam swoje..

      Usuń
    2. wiesz co, Przepraszam, za bardzo się uniosłam. a tak w ogóle to miło mi,Sylwia jestem

      Usuń
    3. Przeprosiny przyjęte. Mi natomiast zbyt miło nie jest, ale niech będzie.. Patrycja.

      Usuń
    4. mhm, czyli mam sobie iść? :P

      Usuń
    5. Tego nie powiedziałam ;p
      No cóż, nasza znajomość nie zaczęła się zbyt miło.. xd .

      Usuń
    6. no w sumie racja, no i z mojej winy. przykro mi :(

      Usuń
    7. a i sorka że pisze teraz z tego konta a nie tamtego :P

      Usuń
    8. A co za różnica, z jakiego konta ? ;P
      Spoko :)

      Usuń
    9. to G+ mam teraz.
      Bardzo jeszcze zła jesteś?

      Usuń
    10. Oj tam, ja nie zwracam uwagi na konta ;p
      Nie, nie jestem ;)
      Ale przyznam szczerze, że jak tak na mnie naskoczyłaś to byłam mega wkurzona XD

      Usuń
  5. Witaj!
    Twój blog jest całkiem ciekawy :). Jestem Organizatorem Konkursu na Nieoficjalny Blog Roku 2013 i chciałbym zaprosić Ciebie do udziału!
    Szczegóły tutaj: http://nieoficjalny-blog-roku.blogspot.com/
    Pozdrawiam,
    Organizator Konkursu

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz jakieś uwagi, zauważyłeś coś w moich pracach, co ci się spodobało lub nie, śmiało skomentuj ;) Jestem otwarta na wszelką krytykę i rady ;)

Template made by Robyn Gleams