13 lut 2013

[5] Stare

Stary rysunek, jeszcze z sierpnia (data zdjęcia jest błędna ;p patrzcie na tą zapisaną na rysunku). Gdzieś tam Wujek Google znalazł piękny rysunek, którym się wzorowałam ;D



Na dole Eba Yuzuki, jedna z bohaterek mangi Kimi no Iru Machi (link: <klik>). Polecam, bo świetna manga  ;D Z rysunkiem długo się męczyłam, bo wszystko piórem robiłam, nawet włosy piórem kolorowałam ;P



Jeden z moich ulubionych obrazków, Wujek Google pomógł jak zawsze = ) Nie mam pojęcia z jakiej to mangi/anime.. Jeżeli ktoś z Was zna lub wie, to piszcie w komentarzach xD






A te dwa z filmów Mark'a Crilley'a:




2 komentarze:

Jeśli masz jakieś uwagi, zauważyłeś coś w moich pracach, co ci się spodobało lub nie, śmiało skomentuj ;) Jestem otwarta na wszelką krytykę i rady ;)

Template made by Robyn Gleams